Nörd

Jaa, jag har ju redan erkänt att jag gått och blivit en serie nörd, så därav kan jag berätta att jag sett de sista avsnitten av The Hills ikväll - Jag är ikapp!!

Men.

Serien gör att jag vill skrika, för att jag blir så jävla förbannad! Jävla tjejer och deras bråk! Jag vill bara skrika: MEN HÅLL KÄFTEN, SKIT I ANDRA OCH SLUTA SNACKA SKIT!!!!

Vi tjejer är verkligen experter på att snacka skit om varandra, och jag är inte felfri utan det hoppar skit ur min mun med, men jag blir så less på det! När jag se dessa bråk på the hills klias det i magen på mig. "Vuxna" människor som ville verka så mogna och smarta beter sig på detta viset? Visst kan ärlighet inte alltid vara det bästa i alla lägen, utan i bland måste man bita sig i tungan och bara vara tyst, man ärlighet vara längst och man är man ärlig står man som vinnare i slutet hur än saken artat sig för man har iaf rent mjöl i påsen.

Just nu har jag ångest över jobbet...igen...och det handlar som vanligt om pengar. Kommande månad för jag som sagt inga pengar och det ger mig blödande magsår!! Sen vetskapen om att jag inte kommer att tjäna storkovan kommande veckor heller plus att jag kommer att måsta jobba 24/7 ger mig inte mindre ångest direkt.

Funderar på allvar om jag ska gå och spå mig...och hoppas till Gud att kvinnan/mannen ger mig some good news som gör att jag kan andas ut med vetskapen om att saker och ting kommer att bli a, okej!

Nu: Korsord som den pensionär jag är:)

Kommentarer
Postat av: SANIBO

snyggg blogg!

2008-09-10 @ 22:32:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Madde Arvén

Hej Lina=) Måste bara höra vart du laddar ner alla serier ifrån???Jag har ju flyttat, och har inte kanal 5 här!!!katastrof, är ju också en riktigt serienörd jag med=)Följer din blogg varje dag iaf=) kramar

2008-09-11 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0