Ojdå..

Under alla år som jag snusat så har jag alltid snusat general white. Men så bad Isabelle och Mattias mig att testa märket granit. Jaa den var helt okej och var dubbelt så billig som GW, så jag har kört på den nu i två veckor då fattigdom råder.

Men.

Jag har ju kännt att det känts konstigt under läppen av den länge, men trodde att det berodde på att själva påsen är större än GW samt att den har en annan konsistens och det bara var till att vänja sig vid denna. Nu till saken. Igår kollade jag under min läpp och ve och fasa. Den är sönder!!!! Jaa det ser inte trevligt ut, så nu återgår jag till mina kära GW igen!

Elin kom hit igår och vi såg The Bucket List, med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Det var en riktigt fin film, händer inte så mkt...men fin. Helt klart sevärd.

Nu ska jag ligga här i soffan ett bra tag till.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Granit äger! ;)

2008-09-22 @ 05:41:20
URL: http://lisenfisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0