Som jag längtat

efter mina glasögon som jag beställt. Samma rutin hela veckan: skynda hem, upp till brevlådan för att kolla...inget där..bara räkningar...men! Idag så låg dem där..och till min STORA besvikelse var dem inte som jag tänkt mig och jag ser ut som en clown i dem....

Dem var för stora! Jag är faktiskt grymt besviken. Det är som ett barn skulle bli snuvad på sina julklappar på julafton, eller sitt godis på en lördag, eller att få höra ett nej framme vid altaret....Jag ville ju ha dem!!! Jag ville att dem skulle passa gryyymt bra. Men icke. Inte om man lever i en värld som tillhör Lina Andersson, nejdå...där händer det bara skit!!

Så jag tog mitt pack och pack och stack till hemköp, där köpte jag muffins (4 finns redan i magen) Godis (halva påsen slut) och två Mer (halva päron är slut).

Behöver jag säga att jag är lycklig??? Neee..tänkte väl de.

 Brillorna som skulle göra mig cool, gjorde mig till en pajjas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0