men herregud

Vad håller jag på med?

Denna kväll skulle jag:
Städa
Tvätta
Packa
Gå en promenad.

Har jag gjort NÅGOT av dem sakerna? Nej.

Jag har mot min vilja legat i soffan och glott på diverse skitsidor på internet.

Jag börjar även kl 07.00 imorgon...det känns tiiiidigt, men vill man komma iväg till fjälls i tid så vill man.


En sak till bara. Förra veckan då jag var och handlade så stod det en kvinna framför mig som höll på att betala. När allt var klart så slänger hon upp en hel hög med tidningar och går helt plötsligt från trevlig till argbiggan no. uno! Skriker och gastar att sådan där tidningar skulle f*n i mig inte finnas i vanliga matbutiker!! Hon tyckte det var ren och skär porr då bröst visas och det var "onaturliga" ställningar. Skulle dem sälja skiten så skulle dem minsann vara dolda, men hon mådde illa över att butiken sålde dem och funderade på om hon skulle handla där igen. Kassörskan gjorde det hon skulle och nickade och sa att hon skulle ta upp det.


Jag blir ju sjukt nyfiken på vad det är för tidning och sneglar på disken där dem ligger.....Glamour. Glamour?!?! Det är väl för guds skull ingen "porrtidning" som hon så fint uttryckte dig??


Hon kallar det porr...jag kallar det avundsjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0