Oh Lord!!

Ni som inte sett serien "The City" bör genast sätta sig framför datorn, klicka in på MTV och börja maraton racet. Shit alltså! Jag är helt såld. 12 avsnitt har man betat av idag, och säsongen är redan slut. Men den gjorde då verkligen min kväll :)

Har även det så fruktansvärt tråkigt på jobbet just nu. Jag saknar att ha någon att kunna snacka skit med, prata om olika saker man sett på TV eller lyckats läst någonstans. Det känns EXTREMT denna vecka, men vet inte om det beror på att jag längtar till fjällen och bara vill att veckan ska gå. Samt så får jag ju inte längta för mkt heller. För alla vet väl att höga förväntningar = inge roligt. Och det vill jag ju ha!!

* Jag var två dagar sen med att lämna tillbaka en film. Ville göra rätt för mig på en gång, så sa att jag var två dagar sen och kände hur jag skämdes - för hur svårt ska det vara att lämna tillbaka en film egentligen?? Har aldrig varit sen förut. Då tjejen i kassan sa att det skulle kosta mig 4! kronor, hörde jag mig själv säga: Men oj! Bara 4 kronor?!?!
Jag har med andra ord råd att vara sen med en film till i framtiden, fast vet inte om mitt samvete klarar av det.

Nu äre natt i backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0