sön..lördag?

Det känns som söndag idag? Jag ligger fortfarande i soffan i morgonrocken och ser diverse serier-det är ju söndags sysslan jue??

Ska dock snart dra på mig ett par byxor och möta Elkan på stan. Hon ska köpa nya dojjor, samt så tänkte vi köpa nån flaska vin IFALL vi ska ut. Men vad vill vädret? Det muntrar inte upp min partykänsla iaf.

Igår var jag och E pensionärer som vanligt. Vi längtar hela veckan till "så ska det låta" och skrattar och sjunger med, samt bli kär i deltagarna som några andra mormödrar. Haha, men men, det är så det är just nu:) Elkan bjöd på supergod mat även! Jag själv stod för efterrätten som blev en kladdkaka med passionsgrädde till. Det var gööttigt

"Pantertanterna"


Meeeen jag kanske ska ta och fräsha till mig lite nu.

Ps. Jag lyssnar just nu för fullt på  ABBA - allvarligt?? Jag börjar bli rädd för mig själv....Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0