Va...?

Jag och Sara fick nyss en sådan jäkla skrattattack, att magen krampade. Det kommer in en chafför in till oss, och han hade tydligen nyss varit i Vemdalen så vi började prata om det. han säger någonting om snön, men jag hör inte vad han säger?? Ber han säga om det, men jag är chanslös för jag hör bara mummel. Jag ser i ögonvrån att Sara bryter ut i skratt och jag känner själv hur jag skämdes över att jag inte hörde honom!!

Sedan när Sara visar hur jag såg ut, och att jag följde med, med huvudet då han pratade så bröt vi ihop.

Jag skyller min dövhet och skrattattacker på att jag gjort helg för lääängesedan och är mer än redo att sätta mig i bilen och bege mig härifrån!

Får se om det blir ngt bloggande i helgen, annars så kommer jag tillbaka på måndagkväll efter gifflarna seriepremiär!

Ps. Varför köper jag grejer då jag är fattig som en kyrkråtta?? Idioti...Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0