Fredag och jag älskar det!

Sista vardagen på jobbet nu. Sista dagen med kimpan, sonja och henke. Det känns sjukt trist! Henke my love har ju fixat min dator idag så jag är glad!

Ska lägga upp bilder på dem stjärnorna sedan så ni får se hur dem så ut. För jaa dem finns faktiskt i verkligheten!

Sonjas kommentar nyss: Men, du måste ju lägga ut musen med på blocket!
Jag tittar som ett frågetecken? Musen? Tycker du jag ska bli prostituerad nu oxå?!?!

Heheh Givetvis så menade hon musen som killarna klippt ihop till mig och att jags kulle lägga ut den på BLOGGEN. Det är inte lätt när det är svårt:)

Nu: Jobb.
Sen: Till pappa och fira (utan lilla A som ligger i magsjuka...stackars underbara) och sedan fest med mina gamla arbetskamrater på Skönsberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0