Jag hinner inte med!

Vilken start på veckan det har varit då! Kvällarna har bara flygit förbi så jag hinner inte med min kära blogg. Ikväll har jag haft min underbara farmor och farfar på besök, och dem är verkligen dem bästa! Farfar hade gjort ett eget kort på datorn till mig med en bild på mig på. Hehe så jäkla sött!

Annars så skulle vilja skriva huur mkt som helst om jobbet men jag måste nog bita mig i fingrarna och låta bli. Skulle saker och ting komma ut som jag skrivit här skulle det nog inte vara så lyckat. Så jag väljer att för en gångs skull hålla tyst. Men gubben bredvid får hänga med ett tag till:) Jag sitter och skriver ner på lappar allt som han säger, så jag inte ska glömma bort det. Men nu är jag för lat för att hämta väskan så vi kör vidare på det imorn!

Fettisdag är det jue idag åh, och två semlor ligger fint i min mage just nu. Jobbet bjöd, och sedan farmor och farfar. Men vad vill mina rodnader då jag pratar med mina snygga chefer!?!? Faan detta börjar att bli jobbigt...idag så påpeka en av dem på skämt att jag inte satt vidare argonomiskt(heter det så??) och på en gång . PIONRÖD! Kom igen!!! Dem kommer ju tro att jag lider av en allvarlig störning om detta ska fortsätta....och ärligt...så snygg är dem inte att jag ska bli en tomat varje gång jag öppnar käften. Irri.



Kolla här så fint jag gjort på mig och mina friends. Nu blev ni impade va?? Förstod det.

Kommentarer
Postat av: Henke

Ergonomiskt heter det ;P

2009-02-25 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0