Kallt!

Vad vill kylan?? Trodde på allvar då jag gick till jobbet idag att jag skulle tappa ansiktet. Näsan domnade bort ganska så direkt och hakan och kinderna var inte sen på att förfrysa dem med... Jesus!

Fick skjuts hem av snälla Jonas i nybilen hans:) Det var guldvärt vill ja lova! och till en sådan bil skulle jag INTE tack nej till...! Röda faran såg lite halvklen ut på parkering då hans volvo c30 (tror jag den heter) stod bredvid. Den röda lacken med rostfläckar från 87 glänste inte direkt.... Jag ber till gud att den kommer palla av vägen till timrå nu. För jag må älska den lilla skiten som tagit mig säkert(?) fram på vägarna de senaste åren, men tillförlitlig är den då inte.

Idag blev jag kallad pensionär...varför? Joo pga mitt korsordslösande. Men kom igen!! Fatta hur roligt det är?? Sedan så blir man ju allmänbildad också. För vet ni ett annat ord för streckkod? Neee just de. Det vet jag! Viktigt sånt där vettu... :)

Men borde jag sova..frågan är bara om jag kan? Blev liksom lite uppspelt nu.


Citat från en vän:

Jaa min mormor har ballat ut totalt!
- Haha nu såg jag framför mig hur en gammal tant dansade loss!
Jaa, inte långt ifrån, hon går på tunga droger vettu!

Haha jag skrattade säkert en kvart!


Kommentarer
Postat av: kimpa

vad är ett ananty ord för streckkod?!? nu vart jag ju nyfiken :D haha

2009-02-13 @ 09:22:38
Postat av: Elka

haha Sandra kan nog ändå utan att lösa korsord skulle ja tro :P EAAAAAN-köööd!

2009-02-13 @ 11:42:38
Postat av: mia

den lilla skiten skriker av skratt

2009-02-19 @ 02:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0