Makaronilåda!

Är det BÄSTA jag vet!!! Jag skulle på fullaste allvar välja det framför oxfilé eller en middag ute. Så jääkla gott. Samt att jag är en hejjare på att göra det. Slår till och med mamma!! Fast hennes är jäkligt god den med. (Bäst jag säger det så hon bjuder mig på det igen)

Dagen blev iaf betydligt mer stressande än jag tänkt. Alfreds present är iaf inköpt. Vet inte hur glad E och M kommer bli över den, då den är stor och risk för att Alfred använder vissa deler av den till att utsmycka deras hus, men men de får dem ta!:)

Har behövt köpa en ny fundation huur länge som helst och idag blev det av. Då jag är suuuper rädd för smink och bara använder sådant som inte kanske förstöra min en gång skadade hud igen så blire dyrt med sånt här. Men den räcker i nästan ett halvår så jag ska faktskt inte klaga.

Det blev ett 5 pack strumpor, en mössa och en "vuxen" tröja även. Shiiiit vad pengarna springer iväg för mig denna månad. Men jag tänkte för mig själv i bilen...om jag inte ska spendera dem på mig själv? Vad ska jag då göra med dem? Vuxen tröjan tyckte jag att jag behövde då jag ska börja på ett "vuxenjobb" och jobba med "vuxna" människor. Känns som att komma i chinos och convers på måndag inte ger det bästa intrycket.

Bilder från i lördags då..är ni sugna???:)

Måste påpeka att: jaa vi har alla samma kläder som vi hade i sthlm. Det blev ett gott skratt då vi såg varandra för alla hade tänkt likadant: Ingen såg vad vi hade på oss i sthlm så vi kör på samma igen.


Sandra bjöd på god god mat! Mia och Elin är redo att hugga in. (Dock så åt jag Mias förrätt)

Vi körde "shipåååång"leken. Vilket i stora drag betyder att man i leken INTE får visa tänderna

Fesoj. Lekens grundare

Sandra skrattar åt mig och Elin, men får som sagt - INTE visa tänderna:)

Födelsdagsbarnet Säändra, tomaten Lina och trötta Elin.

Tack underbara darling för en jättetrevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är nog bäst det...... jag menar att du skriver att min makaronilåda inte är så dum den heller. Eftersom jag är så snäll och fyler på dina matlådor så gott som varje vecka ;-) / puss, puss mamma

2009-02-11 @ 21:18:05
Postat av: Anonym

ja, det är nog bäst det...... jag menar att du skriver att min makaronilåda inte är så dum den heller. Eftersom jag är så snäll och fyler på dina matlådor så gott som varje vecka ;-) / puss, puss mamma

2009-02-11 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0