Då kör vi!

Tre kommentarer räckte för mig att vilja komma tillbaka!:) Så varför inte köra 2008 resumé att börja med?

År 2008 var då jag:

Kärlek:

* på allvar bröt med mitt ex sedan nu snart 7!! år tillbaka..(vad fan höll jag på med?)
* träffade fyra killar vars namn började på "Jo"
* insåg att jag är sjukligt förhållande rädd (har jag nämnt det någon gång kanske? ööhh..ja.)
* träffade min svenske norrman, som jag både blev förälskad i och föll ur förälskelsen.

Ekonomi:

* var till mesta dels fattig!
* brände pengar på sjukt mycket onödigt
* la ut alldeles för mkt pengar på röda faran
* insåg att jag utbildat mig till ett lågavlönat yrke och det känns sådär med studielån på 150 tusen då..

Nöje:

* hade grymt skoj på våra charm fester
* och sandra drog till oslo och hade the time of my life!
* slog rumpan svart efter att ha åkt ring efter båt, men det var roligt..sen:)
* och mina underbara vänner hade rejäla utgångar med massor av skratt


Astro 2009:

Kärlek.

Jag träffar nån som klarar av mig och jag honom, dvs jag finner lööööööv!

Ekonomi

Jag får ett topp jobb, tjänar kosing, vinner på triss och badar i guldtior.

Nöje

Jag och mina vänner fortsätter som vi har det = lyckade kvällar och underbara mysstunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0