Blev inte riktigt rätt

Jag tog bort föregående inlägg och det inte riktigt kom fram det jag ville ha sagt. Det lät mer som om jag var en avundsjuk liten flicksnärta, och så skulle det inte framstå. Jag missunnar ingen framgång, oavsett tillvägagångsätt, så länge jag inte kan formulera mig rätt så väljer jag ist att vara tyst.

Men måste iaf berätta att jag har sett två kanon filmer de senaste två dagarna. Igår så var jag och Lisa på "Män som hatar kvinnor", och jag måste säga som alla andra - Vilken jävla bra film!!! Jag är ingen storfavorit av svenska filmer, men dra mig baklänges vilken rulle! Sen att Micke Nykvist har DET och är så grymt snygg/sexig trots sin ålder gör ju sitt;)

Andra filmen som sågs ikväll var "Den andra systern Boleyn". Gryymt bra film! Man känner i ena stunden kärlek, för att i nästa hata, och sedan förlåta. Jaa den är 5/5.

En sak som slog mig idag då jag skulle gå ner för att hyra filmen var då jag gick förbi ett skyltfönster. Dem där skyltdockorna har verkligen STORA bröst! inte konstigt att man tycker att kläderna alltid ser så snygga ut på dem, men som ett skämt på en annan. Jag har ju 20 gånger så stort arsle och 50 gånger så små bröst. På tal om bröst så fick jag det klargjort för mig av Lisa att dem verkligen är små. I fredags innan vi ska åka till BIO:n så säger hon:

- Men Lina, vad har du för BH på dig?!
- Jag har en ny, en sådan där triangelBH utan vaddering, vadårå?
- Näää, men du såg så...öh...platt ut.

Haha det är kärlek de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0