fredag it is!

Men nyss så skrattade jag så jag höll på att ramla av stolen!!
Alla på jobbet här är galet intresserade av hockey och timrå. Det är nästintill sjukligt. Som alla nog vet så var det ju match igår.

Så säger gubben till en annan hr på kontoret:
-Jag såg dig på matchen igår! Åh jävlar vad du klappa!!
Att du ens kan hanetar tangenterna i dag är ett under...

Alltså jag kunde inte hålla mig, utan bröt ut i skratt!! Om ni ändå kunde se och höra honom så skulle ni förstå:)

Men nu är fika.

* Syster - ska vi ses ikväll??


Kommentarer
Postat av: Anonym

o herre gud !!!! kan du inte spela in en video, så man får njuta o skratta lite o gubben bredvid// mamma

2009-03-06 @ 10:01:08
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg du har!!

Ha en trevlig fredagskväll.

2009-03-06 @ 17:43:24
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0