I did it again..

Så har jag skämt ut mig inför mina snygga chefer....igen. Jag var nyss på fika, och i princip alla på företaget befann sig i fikarummet. Jag grabbade åt mig sundsvallan, och förvann lite in i min egen värld. I slutet av tidningen så brukar det stå om sjuka journaler som läkare skrivit fel i. I dagens tidining så var dem sjuukt roliga!! Jag bryter ut i skratt (glömmer bort att jag är bland folk) Känner hur minst 8 ögon sitter och stirra på mig....

- Lina? Vad skrattar du åt?
- Öhh..hehe..jaa *haha* jag läser om sjuka journaler i tidningen...
PANG! Fejjan är pionröd...börjar svettas för att jag känner att jag rodnar och den onda cirkeln är igång...

Vad har jag för fel?? Jag kan ju inte rodna varje gång jag ska prata med karln, kommer ju få sparken pga underligt beteende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0