It's killing me

Den här jäkeln håller på att ta livet av mig!! Och nu blev jag ännu mer störd då jag ser att det är EXAKT en sådan där stegräknare som jag har förutom att det står schenker på min. Jag måste komma på ett sätt att fuska på och det är NU! Jag är ju som sagt i det ledande laget, och alla är som galna!!! "Hur mkt har du gått?? Jaha! Jag har gått si och så mkt jag!" och så ser dem sådär äckligt nöjda ut, så jag vill bara ta deras jävla räknare och kliva på den.

Gubben bredvid går väl minst av oss alla, men är lika hyper ha för de! Som idag blev han helt tokig och valde att ta stegräknar-lagen i sina egna händer. Han var heeeeelt säker på att han hade gått 13.000 steg i söndags, men idag så visade räknaren bara 11.000. Han skulle minsann plussa på 2000 steg på fredag vid avläsningen, för det var ju tydligen något fel på hans.

Joo visst. Hans räknare började helt plötsligt att räkna bakåt i 2000 steg för att sedan vända och börja räkna som vanligt igen. Och jag är jultomten.

Så mina kära vänner, alla tips om hur jag ska kunna slippa dessa eviga promenader och ångesten då jag slöar i soffan godtages hjärtligt. Säg bara inte att jag ska lägga den på tvättmaskinen för på den står torktumlaren -som inte fungerar. Belive me, tanken har redan slagit mig.

Kommentarer
Postat av: Elin N

Jag brukar skaka min, funkar svinbra :D

2009-03-30 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0