Love

Okej..nu blev jag så jävla kär att det nästan värker i magen. Har börjat sett en serie på MTV som är ungefär som Laguna Beach för er som sett den. Denna är sjukt mycket töntigare och jag skäms mesta dels av tiden, men sista avsnittet jag såg nu....herregud!!! Give me some LOVE!!!♥

Appropå kärlek. Jag pratade med elkan förut i telefonen och vi diskuterade om vi skulle gå ut till helgen eller inte. Vi som egentligen är partyanimals har faktiskt bara varit ute 3 gånger sedan nyår, och då är två av gångerna nyktra. iaf så kom vi fram till att lugna helger är otroligt sköna då man verkligen frå vila ut. Men. Man träffar ju inge folk! Man har inget roligt att tänka på då måndagen kommer och inget att se fram emot då fredagen är över. Så chansen att vi går till helgen är ingen låg oddsare direkt.:) För att nu komma till kärleken då. Vi båda pratade om hur torkan på den fronten är brutal just nu! Ingen att skicka sms med, som man sedan måste ringa till varandra för att tyda, ingen att bli sur på, ingen att vara orolig för, nada, sipp, cero, null, noll! Det är boooring!

Sen att jag bara träffa puckon är ju en annan femma, men skulle nästan kunna tänka mig en sådan nu. Näää det tar jag tillbaka ögonen böj!! No more puckon!

Men vad sägs om lite Gubben bredvid?

Först och främst så måste jag bara berätta att han tror att de andra i luren inte hör honom då han har telefonluren 10cm från örat. Haha jag menar, bara för att han inte hör dem, så hör ju dem honom fortfarande, men det har han inte riktigt förstått:)

Jag hör idag hur han är väldigt kortfattad då han pratar med någon och sedan kommer förklaringen:
Det var en jävla "Modoit" det där. De ska bara prata om de vunnit, så jag la på.

Jag tror att det är någon jävla kontakt i stolen. Så fort jag lyfter arslet så ringer det.

Han piller som tusan på sitt skärp, och jag undrar vad han gör?

Jag hittade inte stegräknaren, trodde byxorna svalt den jäveln!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha, ha ha!!!!! jag skrattade så jag nästan kissade på mig åt sista uttrycket. Kan jag få göra ett studiebesök// mamma

2009-03-04 @ 08:27:22
Postat av: kim

haha jag är lite smygkär i den där gubben :D

2009-03-04 @ 09:31:55
Postat av: Lisa

Clay är min ;)

2009-03-04 @ 12:42:34
Postat av: Lisa

Clay är min ;)

2009-03-04 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0