Tänkte inte riktigt

Ibland eller ganska så ofta så glömmer jag bort att ni är en del själar som läser min blogg. Jag vet kanske bara en handfull av er, och resten är ett mysterium. Det som hör till saken är att jag inte alltid tänker mig för då jag skriver, vilka det är som läser. Men det är kanske charmen i det hela också??

Tror nämligen att en viss person sket på sig igår då den läste som min kärlekskrankhet. Men då kommer vi till det omtalade problemet. Varför tror alltid killar att tjejen är så mkt mer intresserad än vad dem själva är? Jag har hört mååånga killkompisar säga" Jaa men om jag gör si eller säger så, så kommer hon att tro....etc. etc." Vi tjejer känner precis likadant! Jag pratar liite emot mig själv just nu då jag några inlägg tidigare berättade om att vi planerar bröllopet efter första daten, men det är ju bara tankar!! Som även oftast bara uppkommer första kvällen. Sedan kommer date nr 2 och man börjar hitta störningsmomet till förbannelse. Det som gör att vi tjejer skiljer oss från killarna och som förmodligen gör att killarna tror att vi är "mer" intresserade än dem, är att vi har en gen som heter - social kompetens. Sen har vi (jag kanske borde skriva jag) våra stunder, då en famn skulle sitta mer än fint att vara i trots att man inte hör bröllopsklockor ringa i öronen ;)

För att hoppa från det ena till det femte så ska jag tydligen operara bort mina visdomständer den 14/4. Jag har haft problem med dem i snart två år. Förra hösten så var jag hos tandläkaren 1 gång i veckan i 5 veckor, då inflammationen var total!!! Det blev till slut en remiss för att operera bort dem då dem efter som sagt FEM! veckor såg att dem satt fast i käkbenet. I torsdags åkte jag på en rejäl inflammation igen, och den har fortfarande inte gett med sig. Jag ringe sjukhuset och undrade vad som hänt med min remiss? och poff. En tid om en månad. Säger det igen....dagens sjukvård = skit. Men nu ska jag bli kvitt det onda iaf, och bli bra mkt fattigare. Lovley.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0