Update

Så var helgen slut, och en ny vecka har börjat. Igen.

Vad har hänt sedan sist då?

Fredag
Jag var galet trött och spenderade hela kvällen OCH natten i soffan. Såg så ska det låta, åt lite snarra och tog det bara lungt.

Lördag
Började dagen med att traska ner på stan för att lämna tillbaka en bok på bibblan, samt filmen vi såg förra veckan. Det blir bara krångligt det här med att man få ha filmen i en vecka! Man är ändå så lat så att man inte orkar lämna in den förrän man måste ändå.

Efter promenaden väntade 4 maskiner på att bli tvättade, och sedan blev det Birsta med Elkan. Där hade vi stora spenderar byxorna på oss, och kom hem med både det ena och det andra. Jag fick med mig nya lackleggings, wayfarer brillor, sommarklänning och tischa. Very good!

Sedan blev det en soldusch och ansning av kroppen. Var faan som att plöja en skog på benen, men nu är man len igen!


Middag hos mamma, då hon hade tjejfest och jag tror att både jag och Elkan åt så det stod ut genom öronen, meeen gratis är gott vettu:)


Kvällen fortsatte vidare hos emma där resten av tjejerna befann sig. Det blev en äkta tjejkväll med skvaller, deep talk och sång till carola! På oscar tyckte jag det var mindre roligt, men det var längesedan jag tyckte det va skojj ute nu. Sedan att jag alltid är i princip nykter gör nog sitt, men kom igen!! ge mig en sju jävla utgång som man kan leva på i några dagar!!


Söndag
Detta var slapparna slapp dag. Lämnade soffan två gånger på hela dagen. Första gången för att tillaga mackaronilåda och andra gången för att hyra film med elkan. Vi såg den gamla filmen elisabethtown, och den var SKUM. Jag skrattar då jag tänker på hur vi såg ut igår. Både jag och elin satt i gårdagens frisyrer, mjukiskläder och brillor, då vi både är blind. Jag använder dock mina sällan och då blir E hyffsat irriterad

- Men Lina, du tycker inte att det är dags att skaffa ny glasögon eller???

Men nu har jag ordbajsat nog och det är dags för fika här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0