Ett liv tack!

Kan någon ta och ge mig ett roligt spännande liv, tack! Varenda jävla dag ser likadan ut...jag sover, klockan ringer 06.00 jag snoozar fram till 06.40, duschar till 06.55 sen är det stress enda tills jag kommer till jobbet PRICK 07.30. På jobbet händer det inte mycket och dagarna rullar på....sakta men säkert.

Jag är så fruktansvärt sugen på att flytta just nu! Jag vet att det blir en vardag i andra städer med, men för nu...just nu så behöver jag något annat än min trista och gråa vardag här i S-vall.

Nått förslag?!

Kommentarer
Postat av: Sändy

OSLO!! Nära och bra till Gbg ;)

2009-05-14 @ 22:09:06
Postat av: Moster

Jag kommer att sakna att få skratta med dig om du flyttar.Men jag kan hälsa på min lilla stå uppare.Kramar i massor i love you;)

2009-05-14 @ 22:13:20
Postat av: Sonja

Jag har det perfekta för dig min vän! följ med mig till göteborg! :) jaa så gör vi! klappat & klart vännen :)

2009-05-18 @ 16:05:54
URL: http://boobylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0