hemma igen

jaa nu är jag hemma från sthlm, blev en rejäl shopping igår innan jag for hem, dåligt!! Jag lever över mina tillgångar..suck!! Men ikväll så äre jobb, så lite pengar kommer att rulla in iaf.

Sov hos elin och alfred inatt då magnus fortfarande är i åre, elin fick psykbryt på mig imorse då jag visst tokskrattat i sömnen! haha sjukt men sant:) Och när jag tänker efter så vet jag vad jag drömde då! hahaha!

Varit ute och gått en långprommis med alfred nu på morgonen oxå..guud då jag svettades! Det är sjukt kvavt ute! Sen så vaknade han precis innan vi kommit hem oxå..typiskt..men efter en halvtimmes dragande med vagnen på altanen så somnade han igen goskiten :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig till kultan för att lämna tillbaka lite böcker..jag är tyvärr två dagar sena med dem:/ men men shit happens!

Have nice day amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0