kväll

och jag är sjukt trött! Tror sthlms resan tog kål på mig! fattar inte varför, för trot eller ej, jag sov som en gud med elin på hennes luftmadrass:)

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, gick bra! roliga människor:) Måste ringa millan och isabelle imorn oxå och tacka nej till både lördganes och sista aprils utgångar..komma måste jobba tyvärr..känns lite surt då jag sett framemot det..men men thats life! Och som min ekonomi ser ut nu så behövs jobben verkligen!!

Ska försöka ge mig på och knåpa ihop lite ansökningar till några dagis/förskolor här omkring oxå, har kommit på att jag vill jobba med det i höst! Jag hoppas på tur:)

Men nu ska jag hem till mig och äte det upp det sista av mitt godis och somna till min tv och alla mina nya kanaler :)

Kraaam då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0