Loppis!

Ska snart ta och kasta mig in i duschen för att sedan besöka några loppisar! Har ju bestämt mig för ett bord som jag vill ha..men det finns tyvärr inte i några av våra moderna butiker så det får bli till att leta i kultbutikerna istället, får bordet måste jag ha!!

Trött är jag åh..alfred vaknade kl halv åtta och sket som ingen annan och skrattade så sen kunde ingen av oss somna om, så de fick bli en tidig morgon helt enkelt, men jag är glad ändå:)

Flyttar ju in i läggan ikväll jue!! Sängen kommer dit efter lunch eftersom det är de enda som jag behöver flytthjälp med, allt annat ska ju köpas nytt..oj oj vad min plånbok kommer grina..Varför kan jag inte ta det jag har och får?? Varför måste jag vara som resten i min familj , att måsta ha det man vill ha?? Jaja man blir ju glad i slutändan iaf hehe:)

Men nu ska jag väl ta och rappa på här så det händer nånting! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0