Morgon!

I natt har jag väl sovit sådär..elins katter levde rövare och slängde ner saker och hade sig. Sen så vaknar ju lillskiten oxå, men han sov ända till halv 6 idag innan det var dags för mat och blöjbyte, duktig kille :)

Nu har jag precis tryckt i mig lite frukost och ska bege mig till lägenheten för att träffa hyresvärden och för att måla sovrummet. Kruxet är ju att jag vet inte i vilken färg!!! Hade köpt en provburk igår som jag tykte va fin, testar den på väggen och den KRITVIT! hello sjukhusvarning lixom..nej tack! jag vill ha typ äggskalsvitt..elle lite mer mot sand fast det får inte bli beige! Jaa..vettetusan..men idag måste det fixas, 10.00 står jag utanför silvan för att köpa färg!

Ex. jobbet bli uppskjutet, jag har bestämt mig. Min handledare trodde att jag skulle fixa det på tiden som fanns kvar och jag höll mig efter tidsplaneringen..men det är omöjligt..sen med min mage så uppskattas inte mer stress..nej nej den är nog besvärlig som den är nu!

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, jag måste hoppa i hantverkarkläderna och bege mig mot mitt projekt!
Wish me luck!! ( det behövs) /Tummen mitt i handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0