Uppdrag!

Mina händer ömmar!!! Som jag har skruvat, spikat, borrat, trixat och fixat dessa dagar, händer är fulla med sår, dem gör ont inni i då jag fått som skavsår av mejslarna! haha!

Sov första natten i läggan ikväll oxå! Det gick bra. Sängen som jag fått nu är dock i det hårdaste laget, jesus det kändes nästan som jag slängde mig på ett stengolv och inte en säng då jag skulle lägga mig. Om det handlar om ovana eller inte vet jag inte då min förra säng var mjuk som en hängmatta...men den saknades inatt..

Sitter och kollar på tågtider nu, åker ner till elkan redan ikväll!! Ska bli skojsigt att få träffa henne och se hur hon jobbar!

Men nu måste jag rappa på här!

Adios amigos!

You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of our memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0