fel

jaa sällan blogg.se vill trassla och ha sig...men denna gång kom jag in!:)

Har ganska precis vaknat upp hos syrran, det blev en liten sleepover då vi drack lite sommardrinkar i värmen igår:) Dagen i går var heelt lovely. Först stugan och lapa sol, körde in i skatan och köpte rökt sik och nån sås, och räkor. Började middan med att äta lite räkor på rostat bröd, men allvarligt!! SÅÅ mycket jobb för så få räkor? Man skalar och skalar så man tror att man måste ha ett berg med räkor!! och så kollar man ner och så ligger det typ fem enstaka jävlar och tittar på en..jaa suck tacka vet ja färdigskalade!:) Jaa och sen åt vi siken och till sist drack drinkar hahaha:) Jag och magnus satt uppe och pratade till kvart i två medans min kära syster blev trött tio över tio hehe:)

Jaa nu har jag då vaknat och ska ta och bege mig hem till mig för att sedan åka och jobba, blev tvungen att rycka in i dag några timmar på dagen, för sen imorn och på torsdag är natten igen, mina sista!! Sen börjar jag ju på mitt nya jobb...shit...!

Men nu: hem som sagt, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0