No more

utgångar i sundsvall nu på ett tag känner ja..har ju slagit på stort nu och varit ute tre helger på raken och det får räcka! Det händer bara en massa tok ädå..:) och sen så ska vi ju ut i sthlm sista helgen i aug så nästa helg blire ingen lina på stan sent på lördagskvällen.

Föedelsdagsfesten hos Isabell var iaf hur trevlig som helst, ficm träffa en massa gamla godingar och carro som fått barn! Har lovat nu att vi ska ses i veckan på en fika...jag skäms ju som en hund att jag inte besökt henne tidigare, men mitt jobb har tagit all min tid och kraft denna sommaren..men som sagt till veckan:)

Ska iväg till mormor nu och käka snart..sen äre jobb, Är lite orolig för natten då jag knappt sovit nått inatt elle nu på dagen. Inte har jag varit i solen heller...suck! jag är verkligen sämst på att sola..men jag frå mindre rynkor som gammal då;)

Nepp, ha en skön kväll i aug. värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0