rullar ner för kinden

I natt så är det min sista natt på detta jobb..guud det känns lite trisst. Skönt att slippa jobba natten óch börja bygga upp ett normalt socialt liv igen, men tjejen jag är hos är så så himla gullig och söt så jag kommer verkligen sakna henne!

Har sådan sjuk ångest över livet just nu! jag menar vad vill jag göra?? Vill jag vara lärare? Vill jag jobba? Plugga? Resa? Ligga i sängen? jaa..jag har ingen aning...är så sjukt kluven just nu, och inget är bra!! Jag är en jäkla gnällbläbba just nu! Och jag hatar verkligen att vara det..men har lixom lite svårt att se det postiva i saker just nu, elle just nu hahah jag känner så idag! och då känns det som att jag alltid ska känna så:) Dramaqueen - Yes I am:)

Men nu ska jag göra nå nytta, see ya!

You are way to beautiful..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0