trött jag blev

jaa verkligen! Eller egentligen har jag varit trött hela dan, sover ju som en kratta nu på nätterna då snoret rinner konstant! Måste sova med papperstussar i näsan ( jag skojjar inte) men samtidigt är jag livrädd att dessa tussar ska töjja ut mina näshål så därför vaknar jag och måste ta ut dem, men orkar inte ligga och snora hela tiden så jag sättern in nya och så pågår karusellen...:) Även att min pappa sa så här idag: Lina det måste vara nå fel på din elle min telefon för det låter som om du pratar i en plåtburk...ööhh..jag är FÖRKYLD!

Annars så har jag precis smällt i mig hemmagjord pizza och nu en massa godis och vad är klocka? Joo kvart över sju..jag är ett matmonster av dess like, hur ska denna kväll sluta?? Jo just! Glass har jag hunna proppat i mig åh..åhh kalorier kalorier dessa underbara kalorier:) Jag kan inte bry mig mindre:) Hellre fet och lycklig än smal och olycklig inte sant?;) ( elle försöker jag övertyga mig själv om det bara?) Jag sitter då skönt iaf! hahah:)

Men nu ska jag fortsätta att gräva i min överfyllda godispåse och spray lite mer nässpray så jag inte ska låta som en plåtbruk:)

Trevlig helg dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0