Hemma

Jaa det är en febrig och slut tjej som skriver idag..jag har sovit..men som jag sovit!! Känner mig yr och allmänt konstig, vilket jag tycker är perfekt så här inför jul med alla måsten och julklappsinköp..jag väljer mina stunder..!

Annars så bråkade jag med en tjej på kundtjänst ang min box idag, Men vilken jävla idiot det var!! Hade lust att säga några väl valda ord till henne, men höll mig ändå ganska så lugn..men bästa vänner kommer vi då aldrig att bli - that´s a fact!

Har inte ätit på hela dan, och nu fick jag ett enormt suge efter pepparkakor med brieost på!! MmMmmm!!
Men.....det får bli en skinkmacka ist för det är det enda som kylskåpet har att bjuda på just nu!

Men nu måste jag skriva ut mitt brev till p-vaktsbolaget, ska försöka få min bot avskriven, för jag är verkligen inte värd den!!!lappen rullat ihop..jaa och vad ska jag göra åt det!!

Jag är sjuk och på krigsstigen så se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0