Merry christmas!

Jaa så var det julafton då och det var några dagar sedan jag skrev.

I lördags hade våran kvartett lilla julafton och jag blev en lycklig ägare till nya doftljus, tackar tackar!:)

Igår (söndag) vare stressigt, slå in klappar, hitta på rim, städa, duka fram inför morgondagen (var hos elin) jaa uppesittar kväll, jag vann inte ett skit medans Elin vann två gånger och magnus en..vad var oddsen att just jag skulle ta nitlotten?? Jaa precis, inte så höga..:)

P ringde igår oxå..pratade om vad som hade hänt för två helger sedan då han och en av mina närmste vänner bestämde sig för att tappa minnet och hoocka ihop...Jag tyckte det var jäkligt sunkigt gjort..han kallar mig omogen.

Jaa vad ska jag säga? Besviken blev jag iaf...

Nu ska jag iväg och åk och jobba!

Det har varit en mysig julafton, detta hoppas jag blir en tradtion, alla samlade och familjelover som jag är så har jag njutigt i fulla drag:)

Kalla mig barnslig... kalla mig omogen...kalla mig Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0