Monday

Jaa tack gode gud så börjar ångest över helgen att lägga sig...börjar förtränga och glömma det mesta:)

Vart hos frissan idag..men fuck..det blev inte alls som jag tänkt mig!! Och det blev gult!! *grinar* jag blir aldrig nöjd när jag går till frissan det är bara att konstatera!! Så nu vettefaan hur jag ska göra...synen som spegeln speglar tillbaka är inge rolig...

P-bot for jag på idag åh! Och det var så långt ifrån mitt fel det kan komma!! pga av kylan eller fukten så hade lappen rullat ihop sig så p-akts jäveln har skrivit att man inte kan se p.nr-men vad ska jag göra åt den saken!??!?Jävla skit helvete....

Nu äre klagning på hög nivå, men har även ett horn utan dess like på hakan!! Jag menar när ska finnar sluta komma upp?? Börjar man inte bli lite upp i åren så man ska slippa dem!??! Och på tal om åren så fyller jag år på torsdag åh..har jag tid att baka nån tårta? Nooooo nooo!! Jag stänger den dagen och imorn och kan ju inte baka på onsdag då jag även får främmande på fredag och lär den ju inte vara fräääsh direkt..! Nån som vill baka? Syster?;)

Nu ska jag sova, klockan ringde 05.20 imorse, jag visste inte då om jag var död eller levande, men efter min dag idag hade första alternativet vore det bästa.

Me=Mean Bitch - Absofuckinglotely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0