så var man 22

Japp, kan inte längre skylla på att jag är ett barn längre...det har jag väl inte kunnat på länge, men jag har försökt:)

Dagen har varit ganska så jävlig om jag sa vara ärlig!! Trevlig men samtidigt jävlig:)

Den har sett ut så här:
07.00 - halv öppning
09.00 - lucia uppvisning
10.00 - Lucia fika med personalen
11.00 - Lucia lunch (tomtegröt - me like)
13.00 - 15.00 - Diamanten
15.30 - Radio (PINIT!!!!)
16.00 - tvättmaskinen pajjar, och borttappad plånbok!
16.00-17.00 - försöker få tag i nån på jobbet letar gärnet efter plånkan!!
17.15 - åker till jobbet , hittar plånkan!!!
17.20 - åker och handlar, bilen dör i korsningen vid mamma (här är jag jätte glad och bara njuter av dagen!!)
17.40-18.00 - får hjälp av even att putta bilen till mamma...denna jävla bil..
18.00 - 18.30 - bakar kaka, städar och är allmänt stressig
18.30 - pappa, åsa, johanna, jacob, elin, magnus och alfred kommer
20.00 - 21.00 - pappa skruvar uåå hatthyllan, han skruvar fel det kom inte upp någon hatthylla...

Nu: Sova, sova sova!!!

presenter: Halsband av familjen andersson/nilsson-böös, ett jätte fint som det står dreama and hope på det passade mig utmärkt tyckte vi alla:) Hatthylla, julgran och present kort på H&M av familjen Andersson/Larsson, Tackar och bockar!


/LinaLucia..hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0