Bakis, magont och huvudbry

Jaa att man har festat i fyra dagar känns i kroppen vill ja lova!!Idag mår man funky..magen är i olag, huvudet värker, kroppen ömmar och tankarna över helgen flödar.

Det har som sagt varit helt lovley att få ha haft mallan här på besök, hon är den bästa!!

Jag själv måste verkligen sätta mig ner och ta en funderare över saker och ting. Över hur jag vill att saker och ting ska bli och hur jag själv vill ha det. Inte hur andra vill ha det, utan hur JAG och bara jag vill ha det.
Jag är trött på att vara en grubblare, måste våga chansa mer och inte ta allt så allvarligt. Jag lever bara en gång, och är bara ung en gång - måste bli tuffare!! Mer oberoende!

Annars så flyter allt på i vanlig ordning, jobb imorn och resten av hela vecka, kliver av natten på söndag morgon, tror jag tar med mig datorn på jobbet i veckan med, så nå bloggar på natten kommer nog att skrivas:) Jag uppdaterar er med hur min nya utveckling sker..själv tror jag att jag alltid kommer att vara en grubblare men att försöka skadar inte.

Tills dess får ni sova så gott!

Ps. kan man hata den elaka nissen i den gröna milen mer?! Idiot! Ds.

Det var allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0