Dagen efter

jaa imorse då jag vaknade var jag sliten med stort S! Guud..det var längesen jag drack i den mängden som det blev igår, men roligt vare:) Började hos elin, först några baccardi drinkar, sedan tar ju token (elin) fram nån lakrits shot, det belv en..det blev två..det blev tre...jaa ni fattar hahah:) Sen traskade vi ner till millan som bjudit oss ¨på gårdsfest, hahah och det första jag gör är att sätta mig på en stol som är sönder att jag faller rakt igenom!!! haha jaa entre gjorde man iaf:) Där slank det ner några till drinkar och en massa vin:) Sen gick vi till svenssons för att möta upp jessika och malin, men dem fann vi inte så vi pimplade i oss en cider ist..jaa ni hör..guud inte konstigt man mått som en apa idag:) Jessika ringde och sa att dem var på oscar så vi gick till dme där, dock blev det inge mer dricka! haha, sen var vi där hela kvällen, dansade och hade det grymt trevligt!! Sen ville elin till kebab city och jag var inte svår övertalad :) Det måste vara världens godaste kebab där! Mumma, men man luktar därefter tyvärr...:)

Det enda tråkiga med kvällen är att en viss person betedde sig mindre bra mot mig..som vanligt! suck...önskar ibland att jag kunde krypa in i folks hjärnor ibland och se hur dem tänker, för vissa saker kan jag bara inte förstå hur man kan häva ur sig. Men nog om det!

dagen har spenderats INNE trots det fina vädret..orkade inte ta vara på solen idag, har myst uppe hos mamma med alfred, och sen...nu ni hör och häpna...lina har sprungit idag!!! Det är sant! På ryggis:) Stolt värre är jag! sen om det blir någon fler gång återstår att se hehe:)

Men nu ska jag skära upp lite äppelskivor och slänga mig i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0