Dags igen!

Jaa ska ta och hoppa in i duschen nu och bege mig till jobbet igen. Lill skrutten (Johanna) har varit här och ätit lite mat med mig..vi köpte färdig mat och det smakade väl sådär...men den gjorde så att man överlever en dag till iaf:)

Blev sjukt less på ett sms som jag fick idag..ibland undrar jag om vissa verkligen inte kan tänka längre än vad nästippen räcker!? Varför skulle jag vilja ha det där sms då jag precis berättat hur saker och ting ligger till?? Det värkte i kroppen...

Sen en till sak som förbryllar mig är hur snabbt jag kan ändra mina känslor, det är nästan kusligt!! Jag kan gå från att känna något till att inte känna nått på två sekunder! Jag vet att jag kan vara dramatisk, men så himla dramatisk kan jag väl verkligen inte vara? Och det sjuka i det hela är att fastän jag inget känner så vill jag ändå försöka att känna nått så jag håller kvar...jaa nu låter jag riktigt rubbad :)

Ska hoppa in i duschen nu iaf för att hämta lite böcker hos mami innan jobbet.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0