Dålig..

Jaa idag har man inte varit fräsh..alla har badat och solat, jag har legat inne och sovit. Spydde på jobbet inatt..huua fatta va hemskt och spy på jobbet och det finns ingen som kan ta över?!?!Var bara att jobba på det..huua.. Och jag hatar,läs HATAR verkligen att spy..när man känner innan att det är på G, guud då vill jag bara stänga igen ögonen och hoppas på att känslan försvinner.

Skulle ha jobbat inatt med men jag sa av mig den..är man sjuk så är man! Tråkigt bara att man går miste om en massa pengar, men hälsan måste väl gå först va??

Ska duscha nu iaf och bege mig till angelica och tjejerna, dem ska ut men jag ska bara sitta och försöka vara social i den mån det går.

Förövrigt så stämde mitt horoskop idag! Det stämmr aldrig men denna gång då det varnade mig för en sak och jag gjorde det ändå så stämde!! Typiskt..

Ååh..nu krampar magen...dags för fosterställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0