Get a grip!

Gjorde klart en grej som jag skulle göra igår på datorn!! Dock den enklaste..suck! Har tre kvar..en gör jag lätt nu ikväll det vet jag! De andra två..hm..I don't think so...självdiciplinen you know..

Under denna vecka i sundsvall är det gatufest hysteri bland folket. Den enda fråga som ställs till människor är: ska du gå på gatufesten? Alla tre dagar?? Herregud, så himla faboulse är den väl inte?? Det är trångt, massa fulla människor - unga som gamla, det går inte att ringa, man tappar bort varann, ovän med pojk-flickvännen, för att sedan hålla på så tre dagar. Jag har inte riktigt gått på gatufesten på två år, i fjol var jag in en sabbis en dag för att köpa sura remmar åt min då gravida syster, men det blev snabbt hem igen. I år är vi många av mina nära och kära som ska gå, och hur förväntningarna är vet jag inte. Hos dem är den nog ganska så hög, hos mig..? Jaa..givetvis vill jag ha en trevlig gatufest! Men jag är skeptisk.. Jag hoppas mina gamla kära tonårsidoler the ark spelar sina gamla godingar och startar upp min partymotor för tre trevliga festdagar :)

Nu ska jag återgå till mitt jobb, och jobba av min sista natt innan en veckas ledighet -me like:)

Sleep well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0