god kväll/natt

då var man på jobbet igen då..elle har varit här i 5 timmar nu och har 7 timmar kvar innan det är dags att bege sig hem till haga igen.

Har sovit så himla konstigt inatt, sov i soffan så det kanske är en orsak?Gillar inte att somna på soffan och sova där hela natten, jag sover som en kråka!! Det är dock sjukt tråkigt att sova i mitt sovrum fördär har jag ingen tv. Och nu låter jag som värsta TVfreaket, jag vet att vissa älskar att få lägga sig i ett tyst om mörkt rum,men jag tycker att det hemskt!! Ska jag bara ligga därdå helt ensam i mörket och tystnaden?? Nää jag gillar det inte! Vill somna till CSI (vilket oftast brukar vara då jag ska sova).

Nu är jag sjukt kissis så jag måste besöka toan känner ja! Hoppas nu tyckte den informationen var intressant!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0