horoskops helvete

jaa men jävlar less jag är på att det stämde! I mitt horoskop står det alltid en massa bra grejer, ska vinna pengar, få det bästa jobbet kärlek, familj you name it! Och nu har jag inte läst nått horoskop på år och dar, så köpte jag aftonbladet igår då jag ville ha klick tidning, och läser horoskopet, det står negativa saker..om just det jag tänkt göra!! Tänkte att det kan väl aldrig stämma..men jojjo!! Suck, pust, stön!!!

Har iaf precis kommit hem nu från en tjejkväll..blev dock taxi en lååång bit. Ena tjejen som har barn och befann sig ute i berga ville hem, och eftersom hon druckit och hennes kille oxå var på fest ställde jag upp, snäll som jag är hehe :) och hämtade tjejen i berga för att sedan skjutsa hem dem till kovland. Väl där fick jag vattenplaning på hemvägen!! Herregud så rädd jag blev!! Det stack till HÅRT i magen, så rädd blev jag..jäkla regn..

Nu äre iag dags för natten..jag är trött trots att jag sovit hela dagen..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, tack för uppmuntrande ord... det sket sig ganska rejält inatt, men det var ändå det bästa som kunde hända. Han valde att medvetet såra mig för att få mig att tycka illa om honom, så nu är det över...
/Jessan

2007-07-15 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0