It blows..

Tror jag ska sluta ge mig på att använda mig av engelska ord ibloggen då jag bara stavar fel:)

Har varit på gatufesten ikväll..jag vad ska jag säga. Jag verkar vara oförmögen till att ha roligt på denna tillställning. Tror det beror på att det  är så mkt folk, det gäller samma på krogen. Förfesten är alltid rolig..men ute? nee..
Blir grymt less på mig själv att jag inte kan slappna av men vad ska jag göra då? jag är så här och får helt enkelt uppskatta att jag har det roligt innan iaf:)

Sen så ska jag ge upp det här med karlar, jag tror inte att dem är nånting för mig helt enkelt. Jag har sjukt svårt att fatta tycke för någon men om jag någongång har en tillstymmelse till att göra det så blire bara skit. Så från och med nu kör jag solo på heltid, inga flirtar, inge hålla fast vid gamla ex, INGENTING. Jag trivs bäst med mina vänner och håller mig nu hårt till dem:)

God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0