Jesus..

..krist! så jag har grinat nu!! herregud! Har precis sett filmen "Efter bröllopet" och guud vilken film!! Jag grinade så mkt att jag nästan skrek! Ni måste bara se den!! Den var helt otrolig...

har varit hos Elin H ikväll, och det var av henne jag fick låna filmen av, men tror jag måste skicka runt den till några innan hon får tillbaka den:) Hos henne såg vi gilmore girls...åh gud så jag inte tål den serien! Jobbigare människor får man ju leta efter! Okej..jag är ganska så duktig på att prata, men dem två slår alla rekord!! Herregud finn stoppknappen på dem innan jag får dåndimpen!

Imorn ska jag på ett viktigt uppdrag, och jag är livrädd för att sova över!! Jag är en typisk en som sover över då jag absolut INTE får göra det..! Så håll tummarna för att jag vaknar :)

Men nu ska jag avsluta kvällen med att lösa lite korsord för att sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag VILL låna!!!! :-)

2007-07-19 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0