jooråsatte

då var man på jobbet igen..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..förutom att det här med grubbleriet går väl sådär...jag grubblar nog mer än nånsin om jag ska vara ärlig:)

Ibland önskar jag att jag kunde få hoppa in en sådan där lycklig film ni vet, där allting blir helt underbart på slutet, man får dröm jobbet, kanon lägenheten och den bästa killen. Varför kan inte det hända mig? Tycker det vore ypperligt trevligt:) Jobbet mitt nu äre inge fel på, men jag vantrivs i lägenheten och den bästa killen har jag då inte! Tror jag ska lämna över mitt liv till en författare och så får han reda upp allt:)

Ska nog åka till Marina och lillbebisen på torsdag, det är enda dagen som jag är ledig så jag har inte så många andra dagar att välja på:) Dem har ju varit hemma i snart en vecka nu, så lite har dem fått andas innan jag kommer och gästar:)

Tänkte även åka hem till mamma imorn och hälsa på, har inte träffat henne på länge nu, och hur töntigt som det än låter så kan jag än i dag bli mammasjuk, för ingen kram är så underbar som från henne...:)

Men sov så gott nu allesammen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0