Mätt!

Ikväll fick jag mina efterlängtade chips och dipp:) Satt och pratade på jobbet idag (Lindgården) och alla sa att jag var den mest onyttigaste människan dem visste om! Hahah!! Jag är inte onyttig, jag äter allt! Men om jag får välja så jaaa..då tar jag hellre det onyttiga:) Idag blev middagen som sagt chips och dipp och liknande middag är inte ovanligt..men jag är sockerberoende, det vet jag! Ska kanske försöka dra ner på sånt...men jaa..dte får visa sig helt enkelt:)

Sitter hemma hos pappa nu och är sjukt rädd som vanligt! Hur ska jag kunna bo i hus som vuxen då jag är så jäkla rädd?!?! Det knakar och låter och jag är sjukt rädd av att vakna upp och höra att det skulle vara nån i huset!! Då skulle jag dööö!!Kanske min värsta fara..! huvva...

Efter att ha jobbat ett 24 timmarspass idag tror jag ändå att det är dags att bege sig till sängen..min kropp behöver sömn! Så inatt blire ingen nattbloggning:)

Sleep tight a'll!

Kommentarer
Postat av: carina andersson

sov gott gumman, att du inte sa ngt så hade jag skickat med lite middag hem, det vet du väl!!!!
hur som helst ;-) natti, natti vi höres imorgon.//mamma

2007-07-12 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0