Men suck!

Susade iväg till ikea förut för att köpa en tavla men väl när jag är där så får jag besluts ångest (som vanligt)så det blir ingen tavla..hmm...det blev dock två örngott, ljus och en filt - här ska pyntas!!:)

Iaf så blir jag ju skit hungrig då jag är där..men vet att kylskåpet hemma är så tomt att tom råttorna ligger med dropp där inne..hehe:) Så jag bestämmer mig för att köpa med mig mat från coffe house för det är ju gott. Sitter bilen dit och funderar på vad jag ska ta..vara nyttig och ta en sallad eller en macka som är så jävla god?!?! Jaa jag är ju aldrig nyttig så bestämde mig för en sallad..men näää det var ju inte dte jag ville ha!! så jag petade bara i en och tröck två hårdbröd mackor ist...ville ju ha macka.... ska inte vara nyttig nå mera nu, jag vet ju att jag inte äter sånt! :)

Men nu ska jag bege mig en sväng, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0