Morron!

Då var man vaken då! elle jag har varit vaken en timme faktiskt men har lite att fixa innan mallan och annama kommer hit! Grov städade hela lgh igår, men det var lite onödigt då pappa var här igår och borrade och hade sig så nu äre skitigt igen. Men det vare värt för nu har jag ÄNTLIGEN hyllor i köket och handdukshållare  badrummet:)

Sen så har jag en skrockgrej som verkligen stämmer! Varje gång jag klipper mina naglar så äre nånting som går fel, och det stämmer verkligen, för det slår aldrig fel! Så nu är jag en otursfågel i ungefär en vecka, sen är jag back on track igen:)

Träffade johan igår även, det var säkert ett år sedan jag såg honom! Skulle ha träffat han sist jag var i sthlm men det hanns inte tyvärr. Hoppas på att se han ikväll med för det var som sagt längesen :)

Sen mitt hår...jag skämdes heela kvälen igår över hur jag ser ut!! Känner mig verkligen obekväm iden här hårfärgen..har lagt  i en inpackning nu med lite färg som jag hoppas tonar ner det ljusa litegranna..

Men nu:städning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0