Morron!

Då ska man snart få ta och packa ihop och åka hem..eller det är en timme kvar innan jag får sätta mig i vitan fara och köra hem till sängen:) Skulle vilja lägga mig på en gång men jag måste alltid fika och läsa tidningen innan jag slänger ner huvvet i kudden. Det blir dock inte så länge som jag får sova eftersom jag ska iväg och jobba på lindgården ikväll oxå..pust, suck, stön..ångrar nu att jag tog på mig extra pass där då jag reda jobbar mer än heltid här men blir nog gladare då lönen kommer in på kontot:)

Hahah ja just! Kom på en sak inatt som hände för ca två veckor sen när jag angelica, jossnan och johanna var ut en sväng. Vi skulle bara kika in en snabbis på liquid (stavas det så?!) bar en snabbis innan vi skulle hem, och jag har aldrig varit där. Vakten ber om leg. Jag tänkte: jag vet att detta är det populäratse 18 årshaket ser han inte att jag är äldre?! Visar fram körkortet och vakten ser helt paff ut! 22?!? ÄR DU 22?!?! Jag trodde du var 17..
17?!?! Ser jag inte äldre ut en 17?? Om 20 år kanske jag tackar för komplimangen, men kom igen! Hhaha jaa det var en liten notis som jag kom med såhär på onsdagsmorgonen...:)

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0