Newfound lover

Varför är man alltid så sentimental på söndagarna? Beror det på att man oftast då är sliten pga utgången? Att man sitter och går igenom veckan som var och veckan som komma skall?Eller vad är det?

Jag är alltid en grubblare på söndagar, går igenom mig själv i minsta detalj, mitt liv, mig som person, mitt jobb..jaa allt. Önskar ibland att jag bara kunde hitta off knappen till min hjärna ibland..den tänker alldeless för mkt! Jag oroar mig för saker i onödan!! Önskar att jag kunde ta saker mer med en klackspark, men nej nej..här ska tänkas och här ska grubblas!

Annars så ska jag vara husvakt i början i veckan åt syrran, och dessa jävla katter som de har. dem låter mig inte sova!! Dem lever rövare med mig, och driver mig till vansinne! Har jag dörren öppen så ska de busa och härja i sängen där jag ligger! Gärna under täcket! Vill bara vika in alla lemmar och tår jag har då så dem inte kan fånga mig..men dne förmågan har jag ju inte..är inte Mr Gadget (visst hette han så??) om jag så mkt väl vill vara det ibland:) Propell på huvet så jag kan flyga och armar som kan bli flera meter långa, det vore väl nått??:)

Nää nu ska jag lösa lite korsord.

All this stuff is making me old. It's dangerous to live, I am told.This planet looks so cute but it's cold.
I need someone whos good,someone who's true.Someone who's nice,I need someone like you.
Hallelujah, my newfound lover.
I couldn't go back,and I couldn't go on.Couldn't keep track,and I needed someone.Hallelujah, my newfound lover.
Love of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0