no money no problems

haha elle? idag tog mina pengar slut, det blev shopping :)

Väskan som jag suktat efter läänge blev min! och det på rea!!K-A-P!:) den var fortfarande groteskt dyr men liite billigare än förut :)
Sen blev det två linnen och en tröja:)Kläder var basplagg men ack så nödvändiga!

Efter det blev jag bjuden på käk av magnus och elin - grillat:) Sen gock jag över till min moster och snackade lite skit, var sjukt längesen (jaa vi alla bor typ grannar) :) Hon är mer som en kompis en som en moster för hos henne kan man då prata om allt:)

Men nu ska jag ta och bege mig hem till min lgh, nu har min far och hans familj kommit hem vilket är signalen för mig att ge mig av.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0