Onsdag

och jag ska snart iväg och jobba, men måste försöka komma ihåg att det är men in trees ikväll, har fasen glömt bort det i nån månad nu..heheh:) Har inte med mig bärbara inatt så det blir ingen bloggning inatt..!

Jag sov iaf inte över idag! phuu! ock sover man ju som en kratta när man är rädd för att sova över..vaknade 04.55, 05.17, 06.48 och sen till slut kl 8 då jag skulle vakna. åh guud det var längesen jag behövde gå upp så tidigt, fick sitta i duschen ett bra tag innan jag fick upp ögonen må jag lova! haha och va händer då? Joo duschdraperi hängaren ramlar ner! hahah jäävlar vad rädd jag blev! Men jag överlevde det åh:)

Mitt uppdrag hoppas jag gick bra!

En till sak, har ju jobb nu, men måste anmäla mig till arbetsförmedlingen för att skolorna ska veta att jag finns, och man får tips om jobben man ska söka iaf det kommer ett lärarjobb, har inte tänkt jobba som personlig assistent resten av livet, och till hösten har jag bara ett vik och det är ju som sagt bara ett vik (känner att jag förklarar min arbetsförmedlings träff ganska så noggrant, yes jag tycker det ärlite halvpinit att ha varit där:)) Iaf! När jag ska registrera mig så står det att mitt personnummer redan är registrerat, what?Jag har aldrig varit här förut..Gubben säger: Du har säkert gjort fel..kvinnor och datorer.., jaa män och fördommar säger jag! Alla fall då visar det säger efter att även han ha försökt att det finns någon som har registrerat sig på MITT personnummer!!! Det har tydligen bara hänt en gång förut för många år sedan...men allvarligt! hur dålig koll har dem? Ska det inte komma upp att nånting är fel om nån skriver in sitt namn med mitt personnummer? Dem har väl folkbokförningslistor där?? Jaja..lite kusligt var det iaf!

Även att jag lovat mig själv att inte köpa nå godis idag..jag MÅSTE  ha!! sååå sugen!!haha jag är så sjukt beroende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0